Розкриття інформації про кінцевих бенефіціарних власників та структуру власності підприємства:

 

– консультування з питань оновлення інформації про кінцевих бенефіціарних власників (КБВ) та структури власності відповідно до нових законодавчих вимог;

– підготовка необхідної форми заяви;

– підготовка схематичного зображення структури власності підприємства;

– реєстрація змін у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (ЄДР);

– отримання опису документів з кодом доступу до результатів державної реєстрації в онлайн-режимі.

 

11 липня 2021 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України «Про затвердження Положення про форму та зміст структури власності» № 163 від 19.03.2021 року.

Згідно даного наказу, всі юридичні особи, щодо яких в Єдиному державному реєстрі (ЄДР) мають міститися відомості про кінцевих бенефіціарних власників (КБВ) та які зареєстровані до набрання чинності наказу, мають подати державному реєстратору документи для оновлення в ЄДР інформації про КБВ.

Одночасно, з оновленням інформації про КБВ, внесенню до ЄДР підлягає схематичне зображення структури власності юридичної особи. Структура має відображати всіх осіб, які прямо або опосередковано володіють цією юридичною особою самостійно чи спільно з іншими особами або незалежно від формального володіння мають можливість значного впливу на керівництво чи діяльність юридичної особи.

Граничний строк внесення інформації для уникнення штрафних санкцій складає 3 місяці: починаючи з 11 липня 2021 року по 10 жовтня 2021 року включно. В даний період підприємства позбавлені обов’язку сплачувати адміністративний збір за внесення змін про КБВ та структури власності до ЄДР.

Пільги при сплати адміністративного збору будуть відсутні, якщо разом із оновленням інформації про КБВ юридична особа реєструватиме інші платні зміни до ЄДР (зміна місцезнаходження, зміна керівника, зміна розміру статутного капіталу тощо). Додатково, на підприємства будуть покладені нотаріальні витрати по засвідченню копій паспортів засновників чи інших документів, якщо вони складені іноземною мовою і потребують перекладу та засвідчення копій.

 

Вартість послуги — 2 200 грн*.

* Окремо оплачуються:

послуги нотаріального засвідчення копій паспортів засновників – резидентів України;

послуги нотаріального засвідчення документів, складених іноземною мовою, їх перекладу та легалізації на території України (для юридичних та фізичних осіб-нерезидентів України);

нотаріальна довіреність на представника + нотаріальна копія довіреності.

Вартість нотаріального засвідчення документів розраховується індивідуально і залежить від кількості засновників підприємства, їхнього правового (фізичні/юридичні особи) та податкового статусу (резиденти/нерезиденти України).

Строк надання послуг з реєстрації змін – 3 робочих дні (з урахуванням підготовки документів, їх нотаріального завірення та проведення реєстрації).

Ми надаємо послуги термінової реєстрації протягом 1 робочего дня (термінова підготовка документів оплачується в розмірі + 50% від основної вартості послуги).

 

Замовити послугу

Зміна видів економічної діяльності (КВЕД)
Зміна розміру статутного капіталу
Зміна складу засновників (учасників), перерозподіл часток
Зміна найменування підприємства
Зміна керівника підприємства
Зміна місцезнаходження
Приведення статуту у відповідність до законодавства

Потрібна консультація?

ТЕЛЕФОНУЙТЕ або залиште контактні данні, і наші фахівці оперативно зв’яжуться з вами в робочі дні з 9:00 до 18:00

 

Ви робите безкоштовний дзвінок через інтернет до нашого контакт-центру.

Режим роботи контакт-центру:
понеділок - п'ятниця з 9:00 до 18:00.