Реєстрація приватного акціонерного товариства (ПрАТ):

 

– консультування щодо процедури державної реєстрації;

– підготовка пакета установчих документів:

  • установчий договір;
  • рішення засновників про створення ПрАТ;
  • протокол установчих зборів про розподіл акцій серед засновників ПрАТ;
  • протокол про заснування органів ПрАТ;
  • протокол про повноваження представника;
  • статут ПрАТ;

– робота з Національною комісією з цінних паперів і фондового ринку (підготовка та подання документів для реєстрації/випуску акцій, отримання свідоцтва про випуск акцій, отримання звіту про результат приватного розміщення акцій);

– робота з Національним депозитарієм України (підготовка та подання документів для присвоєння акціям міжнародного ідентифікаційного номера цінних паперів; підписання договору про обслуговування випуску цінних паперів);

– реєстрація акціонерного товариства і статуту в органах державної реєстрації (отримання виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців і громадських формувань про державну реєстрацію, отримання опису документів з кодом доступу до результатів державної реєстрації в онлайн-режимі);

– організація процесу приватного розміщення акцій між засновниками та оплати ними номінальної вартості акцій;

– отримання документів, що підтверджують право власності засновників на акції;

відкриття розрахункового рахунку в Альфа-Банку чи ОТП-банку.

Вартість послуги:

Якщо акціонери фізичні особи (резиденти) – від 13 000,00 грн*.

Якщо акціонери фізичні особи (нерезиденти) або юридичні особи (резиденти) – від 16 000,00 грн*.

Якщо акціонери юридичні особи (нерезиденти) – від 19 000,00 грн*.

* Окремо оплачуються:

послуги нотаріуса (нотаріальне засвідчення підписів засновників на установчих документах);

засвідчення карток підписів для відкриття поточного рахунку в банку;

нотаріальна довіреність на представника + нотаріальна копія довіреності (від кожного засновника окремо);

передбачені законодавством збори та платежі в державних органах, необхідні в рамках процедури реєстрації.

Вартість нотаріальних послуг залежить від кількості учасників/засновників підприємства.

Остаточна вартість розраховується після первинної консультації (оцінюється наявність/відсутність необхідних документів, кількість і резидентність акціонерів, визначається потреба в додаткових послугах і послугах з реєстрації ПрАТ).

Строк надання послуг з реєстрації – 55-60 робочих днів (з урахуванням підготовки документів і строків перевірки документів державними органами).

 

Замовити послугу

При реєстрації ПрАТ ми також надаємо послуги:
• надання юридичної адреси — від 1 600 грн/рік;
• поштове обслуговування — від 1 800 грн/рік (з урахуванням знижки);
• отримання довідки з Єдиного державного реєстру підприємств і організацій України Головного управління регіональної статистики — 400 грн;
• реєстрація підприємства в Державній фіскальній службі України (ДФС) платником ПДВ, отримання виписки — 1 200 грн;
• реєстрація підприємства в ДФС платником єдиного податку, отримання виписки — 1 200 грн;
• підготовка пакета документів на отримання кваліфікованого електронного підпису для подання електронної фінансової звітності — 650 грн;
• виготовлення печатки — 500 грн;
• виготовлення двоколірної печатки (з розміщенням емблеми, логотипа) — 600 грн.

 

Реєстрація товариства з обмеженою відповідальністю
Реєстрація приватного підприємства
Реєстрація публічного акціонерного товариства
Реєстрація фізичної особи – підприємця

Потрібна консультація?

ТЕЛЕФОНУЙТЕ або залиште контактні дані, і наші фахівці оперативно зв’яжуться з вами в робочі дні з 9:00 до 18:00

 

Ви робите безкоштовний дзвінок через інтернет до нашого контакт-центру.

Режим роботи контакт-центру:
понеділок - п'ятниця з 9:00 до 18:00.